onsdag 29 augusti 2012

Snabbvisit på Bagaren & Kocken



Idag har det vart fullt ös för vår del. Vi har det så bra att vi nästan alltid lyckas tajma våra lediga dagar fast vi jobbar på 2 olika företag. Så morgonen började med att ställa kl på 08.00 upp å hoppa men inte för att jobba, utan för att putsa fönster.... dammsuga..... finslipa det sista....

Mäklaren och fotografen kom förbi och tog bilder så de finns tillgängliga när vi väl lägger ut lägenheten. Vi har ju flängt fram och tillbaks i ca: ett år nu men nu slänger vi ut den en andra gång för att se hur intresset är just nu. Vi trivs ju ganska bra men suget av att ha något större eller hitta ett fint hus någonstans överväger, så nu är vi inne på steg 1 igen och det är för att se hur intresset är och får vi det vi tycker lägenheten är värd efter all renovering så får vi övergå till steg 2 :) LÄNGTAR

Efteråt blev det en lunch i stan och en snabbvisit inne på Bagaren & kocken vid redbergsplatsen, första gången inne i deras befintliga butik, har bara hängt inne på hemsidan innan.

Men så mycket fint. VILL HA.
Porsin i massor och framför allt massa bakgrejer, jag skulle vilja ha nya skålar, ugnsformar, ny stekpanna, och mer tillbehör till vår kitchenaid. Idag blev det bara lite småinköp, but still :)



Jag var egentligen ute efter mjölsikten i samma serie, men den var tillfälligt slut så jag införskaffade mig denna härlighet sålänge. Jag gillar stilen på den, och den kommer såklart vara till användning ofta.





1 kommentar: