onsdag 29 augusti 2012

ÄNTLIGEN är garderoben klar!!




Äntligen är garderoben fixad och klar! Känns så skönt att äntligen få det organiserat. Nu känns det riktigt roligt att gå in å fixa å dona, nu är det to.m roligt att hänga in tvätten.
 Min sida fick bli till vänster och Johan fick hålla sig till höger :)
Stort tack Rickard för hjälpen med bygget!!! TACK!!!




Innan vi byggde om var det olika garderobslösningar alá 70-tal, vilket innebär trångt, gammalt, inga bra utrymmen och trist. Nu slog vi bort allt och ett helt nytt rum öppnade sig. 


Denna supersöta byrån i gammalt stuk fyndade vi för några veckor sedan och gör sig bra i vår nya gardeob.


Fönstret är från 30-talet och har suttit på mina föräldrars hus, Cricketracket kommer från Artwood.




KÄRLEK

4 kommentarer:

  1. Ja du, den där "garderoben" är jag allt avundsjuk på:)

    Tack för senast!

    Kramisar Johanna

    SvaraRadera
  2. kul att du tycker det :) karln din har gjort ett super jobb...

    Tack själv, det va kul att ni kom förbi :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag döööör så bra det blev! jag kan tänka mig att flytta in, ja bland kläderna asså ;)
    Men e jag helt snurrig nu eller är det inte tvärtom? Du som har höger och Johan vänster? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha såklart ska det vara tvärtom :) men vem vet;)
      Ja nu känns det genast kul å hänga in å fixa, å man ser vad man har för kläder :)

      Radera